"Ho scelto l'uomo non il professionista"

Tutto sulla Reggina

Moderatori: NinoMed, Bud, Lilleuro

Rispondi
Avatar utente
AMOMARANTO
Forumino Malato
Forumino Malato
Messaggi: 1264
Iscritto il: 11/05/2011, 20:54

Foti in conferenza stampa presenta il ritorno di Atzori...

Giornalista: "Presidente, allora, sono passati 3 anni e ripartiamo da un cavallo di ritorno. Qual'è il motivo per il quale ha riaffidato la guida tecnica ad Atzori?"

Lilluccio: "Ehhmmmm E' stata una scelta ponderata... Ehhhmmmm ci siamo confrontati più volte in questi giorni con Luchino e alla fine abbiamo raggiunto l'accordo... E' difficile, al giorno d'oggi, riuscire a trovare un allenatore (ride) che capisca il momento del calcio italiano... Ehhhmmm tutti chi bbonnu i mutandi i CalvinKlan... Luchino si è accontentato ri mutanti cinisi... Tri para o misi e c'è stata la stretta di mano... Certu, si propria propria l'aimu a diri tutta, s'era llargatu a cinqu para, poi nci fici u zannu i Auteri, Calori e Torrenti... sa schiantau e mi chiamau subitu subitu... (girando la testa verso Atzori) Veru Luchinu (ride)... E poi chi guida tecnica??? Ieu u pigghiai mi si ssetta in panchina, ogni tantu poi si asa, ietta ccacchi bbuci e va e si setta... Stop.."

Giornalista: "Dopo le dichiarazioni dello scorso maggio, i sostenitori amaranto si aspettavano qualcosa di... di... diciamo di diverso... Come mai quella frase: Voglio Vincere?"

Lilluccio: "(ride) ma sicundu tia, u fissa cca cu è??? Ieu o vui??? Truvai stu slogan supra o giornali, mi piaciu e u rissi... Mai o mundu pinsandu cca mbuccavunu tri mila cristiani... E cu su spettava... Ieu pinsava, massimu massimu, millecincu, dumila... Maaaaa trimilaaaaaa, (ride) cu si spettava mai... Certu chi mbuccati... ehhh (ride) Mannaia mannaia... Pari chi non mi canusciti... Eppuru... Chi catinazzu dissi poi????... Voglio Vincere, basta!... pari chi dissi vi portu a maradona, Pelè o Van Basten... Figghioli... Menu mali chi ssimu a riggiu..."

Giornalista: "ma quindi tutti gli altri nomi fatti fino adesso erano pura invenzione giornalistica?"

Lilluccio: "(ride) Ma ora, parramundi chiaru... si diciva: Vi riporto Atzori... putiva mai fari tri mila abbonamenti??? Cu tuttu u rispettu pi l'uomo Luchino... Siti fissa, ma no finu a stu puntu, e pi quantu siti pirmalusi è capaci ca poi ne vulivuvu mancu rrialati l'abbonamenti... Ehmmm Calori, Auteri, Torrente... ehmmm addirittura (ride) De Canio o Zeman... Ma vi pari chi era nesciutu pacciu... avissi pigghiatu unu i chisti, me mugghieri mi ricoverava direttamenti o Morelli... E poi... Cu rischiu non sulu mi voli i sordi... Magari vuliva i jocaturi, vulivunu fari a formazioni, mi scegliunu i figghioli chi dinnu iddi... Con Luchino abbiamo un rapporto da padre a figlio (ride)... E si nci dicu chi Campagnacci avi a stari in tribuna pirchì mi fici u versu, Campagnacci avi a pavari mi trasi o stadiu, sinnò si stai a casa... Qui si deve fare ciò che dico io..."

Giornalista: "Presidente, ora siamo alle porte del mercato estivo: quante pedine servono a questa Reggina per essere competitiva?"

Lilluccio: "Come vado ripetendo da anni, ehhhmmm ormai mi stancai puru, abbiamo organico pletorico, difficoltà oggettive, simpatia che ci contraddistingue.... ehmmm sbagliai... l'urtima frasi non cintra, ma rientra nda tiritera e a dissi... Comunque tornando a noi, vi ricordo chi tra tutti i figghioli ra prima squadra, ra primavera e tutti i prestiti i ritornu fazzu tri squadri, no una: ndi fazzu tri!!! E vuliti puru mi ccattu i jocaturi??? Siti pacci..."

Giornalista: "Ma presidente, veramente i tifosi amaranto si aspettavano qualche acquisto di spessore..."

Lilluccio: "(ride) ma piffauvari... u spessori... L'annu scorso ccatai a Bergamotto; poi u figghiolu biondu... Comu si chiama (rivolgendosi a Giacchetta, che sussura Fish...)? Ah, si, bravu... Frishland cu u pavai un saccu i sordi... Hattamay, Ermellino... E vui??? Chiddu chi sapiti diri è sempri... Aundi i pigghiau... Non bali nenti... Non sapi marcari... Lillo Foti facci un gol... Stop... St'annu nenti... nisba... cusì vi mparati..."

Giornalista: "In definitiva qual'è l'obiettivo del centenario presidente?"
Lilluccio: "ahhhhhhhhhhhhh, ma siti duri i comprendoniu... Avi 25 anni ca mi canusciti e ancora no capiscistuvu... Ahhhh... (rivolgendosi a Atzori)... Luchinu dincillu tu qual'è l'obiettivo... Anzi statti zittu e non parrari ca sinnò cumbini danni... Tu, come da contratto, ha parrari quandu piscia a jaddina... Comunque vu ripetu pe l'ultima vota: l'obiettivo è: FARI SORDI... non nesciri... FARI... La voce del verbo Nesciri non deve esistere a casa santagata, va contro i nostri princi etici e morali, di uomini amaranto... Chiuttostu... ora chi mi facisti pinsari... L'obiettivo è rrivari almenu a seimila abbonamenti... Quindi, Bellu (rivolgendosi al giornalista), dumani scrivi supra o giornali chi vaiu a Madrid e pigghiu a Ronaldo cu gel, Brunzumà e Alonso cu tutta a ferrari... Non si sapi mai... magari pensunu chi veramenti nci pigghiu dato chi esti l'annu du centenario (ride)... "

Giornalista: "presidente, che dire: in bocca al lupo e che quest'anno ci regali tante soddisfazioni."

Lilluccio: "assa mi mi toccu chi tu porti picciu... Tiè... E si st'annu finisci peggiu ill'annu scorsu è curpa tua... piula chi non si autru... Anzi ora fazzu n'autru slogan: Uccidiamo le Piule per tornare a Volare"
Rispondi